ZWROTY I REKLAMACJE

  

  • Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014r. (Dziennik Ustaw z 2014 roku, poz. 827) każdy Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

 

  • Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, wraz z nienaruszonym (nieodciętym) plastikowym zabezpieczeniem (tagiem) w kolorze jasnoczerwonym. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu. 

 

  • Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie uznany jako nadający się do zwrotu.

 

  • Pieniądze są zwracane przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.

 

  • W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.

 

  • Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

 

  • Paczkę zwrotną należy przesłać na adres: Blue Production, ul. Ruczaj 4 , 02-997 Warszawa

 

REKLAMACJE 

 

  • Kontakt ze sklepem jest niezbędny, jeśli Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem. Czyli: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, kolor, lub posiada on wady techniczne. W tym wypadku należy skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.

 

  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy między modelem na fotografii, a produktem realnym, a także różnice spowodowane parametrami monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach na nim widoczne, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

 

  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy zwrócić uwagę przedstawicielowi danej firmy kurierskiej i w jego obecności sporządzić protokół szkody. Następnie, niezwłocznie należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 

 

  • Uwaga: sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia roszczeń Klienta co do uszkodzenia przesyłki, czy też zniszczenia przesyłki w części, lub w całości podczas transportu.

 

  • Przesyłki wysłane bez konsultacji ze sklepem oraz przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą uznane za kwalifikujące się do reklamacji.

 

 

 

News letter